motocykle, serwis, części zamienne

O tym motocyklu napisano już chyba wszystko. Każdy z nas doskonale zna kultową już sylwetkę małego Bandita i chyba każdy z nas, motocyklistów na nim co najmniej siedział :). W naszej krótkiej prezentacji chcieliśmy zwrócić uwagę na produkowany w zasadzie tylko przez dwa lata (2005 – 2007) model GSF 650, z silnikiem zwanym popularnie olejakiem. Czy powiększona pojemność o jedynie około 50 cm3 może coś zmienić w charakterystyce tego motocykla ? Otóż tak i to na prawdę tak ! Silnik złapał jakby świeży oddech i kręci żwawo poprzez cały zakres obrotów. Suzuki celowo poprawiło przebieg mocy nadając mu jak najbardziej liniowy kształt. Dzięki temu Bandit jest bardzo przewidywalny i łatwy do ogarnięcia. Ten zabieg doceni z pewnością każdy motocyklista, świeżo upieczony – bo można go łatwo opanować i zdobywać doświadczenie, zaawansowany – bo można nim przemierzać bez zmęczenia setki kilometrów po mieście i w trasie. Co jeszcze tak bardzo przemawia za posiadaniem kultowego Bandita ? Oczywiście jego niezniszczalność i bezawaryjność. Przebiegi ponad sto tysięcy kilometrów to dla Banditów chleb powszedni, cena zakupu i serwisowania bardzo przyjazna. Takiego zadziornego a zarazem przewidywalnego i uniwersalnego przyjaciela na co dzień życzymy każdemu motocykliście.

SUZUKI GSF 650

SUZUKI GSF 650

samochody, motocykle, części zamienne